Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Για την Έφη και την Νάντια!




4 σχόλια:

  1. Πανέμορφα τα σκουλαρικάκια σου Debb μου,παιχνιδιάρικα και ζουζουνιάρικα!!!!Θα κάνω και ένα σχόλιο για τα τραγούδια που έχεις βάλει είναι εξαιρετική επιλογή όση ώρα κάνω τη βολτούλα μου στο μπλογκ σου με ταξιδεύουν και περνάω υπέροχα!!!Καλό βράδυ φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ Sophie!τα τραγούδια είναι από τα αγαπημένα μου παλιά κομάτια και δυο νεώτερα που μου άρεσαν και πρόσθεσε ο γιός μου ο "κομπιουτεράς"!Χαίρομαι που άντεξες την δουλειά μου ώστε να τα ακούσεις μεχρι τέλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξαναπέρασα να ακούσω τα τραγούδια και μόλις τώρα είδα στο προφίλ σου ότι είσαι από την Καλαμάτα κοντοχωριανή δηλαδή με την πρώτη ευκαιρία που θα'ρθω Καλαμάτα θα κανονίσουμε συνάντηση εντάξει;Καλή σου νύχτα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα ήταν χαρά μου Sophie να σε γνωρίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή