Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

"Το παιχνίδι των 7 μυστικών"

Τώρα νομίζω πως ήρθε η ώρα να απαντήσω στον παιχνίδι σας.Μετά από τόσα χρόνια,πραγματικά αισθάνομαι σαν μαθήτρια με ένα σχολικό άλμπουμ.Νάστε καλά για την αίσθηση!Λοιπόν:
Μου αρέσει:Να τρώω γλυκά μετά το μεσημεριανό φαγητό την ώρα που ξαπλώνω και σερφάρω ή διαβάζω την εφημερίδα μου.(Ίσως είναι αντίδραση για αυτά που βλέπω!)
Φοβάμαι:Μήπως αρρωστήσει κάποιος από τους δικούς μου.(Κακές εμπειρίες από το παρελθόν!)
Απεχθάνομαι:Όσους καταπιέζουν "με το γάντι".(Κοινώς ρίχνουν "κλάψα")
Λατρεύω:Τα παιδιά και τον άνδρα μου.(Τι πρωτότυπο!)
Σιχαίνομαι:Τους ψεύτες.
Λέω συχνά:"δεν πειράζει" σε ό,τι και αν συμβαίνει.
Είμαι πολύ χαρούμενη:Που ενώ πήρα σύνταξη και αναγκάστηκα να απομακρυνθώ από τα παιδιά που αγαπούσα,βρήκα στο εργαστήρι αγιογραφίας καινούργιους φίλους και απέκτησα νέες εμπειρίες.
(Συγνώμη για το στυλιζαρισμένο γράψιμο αλλά το δασκαλίστικο στυλ το καλλιέργησα πολλά χρόνια και η συνήθεια δύσκολα κόβεται!)
Το "άνθος" δώρακι-δωροδοκία για την Sophie που με προσκάλεσε!
 

4 σχόλια:

  1. Τελικά Debb μου μοιάζουμε σε πολλά!!!Χαίρομαι πολύ που το ευχαριστήθηκες το παιχνιδάκι και πέρασες καλά!!!Ευχαριστώ πολύ για το λουλουδάκι το κόβω ευθύς αμέσως και το στολίζω στο σπιτάκι μου ταιριάζει και με τα χρώματα του μπλογκ μου!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sophie,φιλάκια και σε σένα και καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ Ε!!! ΤΕΛΕΙΑ ΑΥΤ ΑΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ....ΕΓΡΑΨΕΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ....ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιώτουλα ευχαριστώ!Περιμένω να τα πούμε από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή