Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Πλεκτά και καρφίτσες!

Χειμωνιάζει!Καιρός για να φορέσουμε τα αγαπημένα μας πλεκτά πουλόβερ.Και το πιο σικ αξεσουάρ είναι μια καρφίτσα.Έτσι ,αφού έβγαλα από την αποθήκευση το όμορφο ισλανδικό μου πουλόβερ (ναι ,καλά διαβάσατε,κατευθείαν από την Ισλανδία μου το έφερε η κορούλα μου πέρυσι),το στόλισα με νέες δημιουργίες σε καρφίτσες.


Αλπακας,καπνιστός ορείχαλκος,επιχρυσωμένος χαλκός σφυρήλατα και συνδιασμένα με φεγγαρόπετρα, φλύντισι επεξεργασμένο και κρύσταλλα.Έπειτα έφτιαξα ένα παλιότερο σχέδιο για μια καλή φίλη από το εργαστήρι ζωγραφικής,


Τέλος έπλεξα τα πρώτα γάντια μου με αντίχειρα!Και πέντε μικρές βελόνες.Το συναρπαστικό είναι ότι το ολόμαλλο νήμα έχει έρθει από οικολογική φάρμα προβάτων των ΗΠΑ(!),είναι φυσικό στο χρώμα και τα προβατάκια έχουν όνομα!χαχαχα

Άργησα λίγο αυτήν την φορά αλλά ... έγραψα και έστειλα πολλά!Αν θέλετε πληροφορίες για τα γαντάκια ή το νήμα ... τα λέμε. 

3 σχόλια:

  1. εκπληκτικές οι καρφίτσες!θυμαμαι με νοσταλγία την εποχή που οι κυρίες τις θεωρούσαν απαραίτητο αξεσουαρ μιας κομψης εμφανισης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νήμα με ονοματεπώνυμο??? χαχα! Τέλειο!
    Πωπω, φαντάζομαι πόσο ζεστό θα είναι το ισλανδικό σου πουλόβερ!
    Ε, για τις δημιουργίες σου, τί να πω? Έχω ξεμείνει από λόγια θαυμασμού πια! (Πρέπει να αρχίσω να ψάχνω στο λεξικό για νέες λέξεις μου φαίνεται!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά κ' πολλές ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή