Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Batik painting on silk!

Καλό μήνα!
Ένα φουλάρι πολύ μεγάλων διαστάσεων 50×180cm,με θέμα ένα λιοντάρι σε γραφιστική μορφή ( cartoon ),και πολύ έντονα χρώματα....
Η διαδικασία ζωγραφίσματος και το αποτέλεσμα...
Το μετάξι είναι σουφλιώτικο πονζέ 5 και η αίσθησή του ...φανταστική!
Το φουλάρι έγινε για μια φίλη στον αστερισμό του λέοντα..

Πρώτα η σχεδίαση με παστέλ!


Έπειτα το υλικό...

το στήσιμο και ο χρωματισμός......

το αποτέλεσμα!!




αν ενδιαφέρεστε για ένα χειροποίητο μεταξωτό φουλάρι ή παρεό σε σχέδιο αποκλειστικά για σας στο θέμα που επιθυμείτε ,επικοινωνήστε στο e-mail μου.

5 σχόλια:

  1. Έχετε τον θαυμασμό μου πάντα, ωραία μου κυρία!!!
    Υποκλίνομαι!!!!!
    Φιλί γλυκό, Debb μου! Να έχεις έναν όμορφο και άκρως δημιουργικό μήνα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ιδιαίτερη δουλειά !!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι εξαιρετικό και καλοδουλεμένο - μου άρεσαν πολύ τα χρώματα!
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική δουλειά και φανταστικά χρώματα. Μπράβο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή